Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Καμιά ζωή δεν είναι λαθραία. Η μετανάστευση δεν είναι έγκλημα

" Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος . Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, , δεν αντέδρασα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα ,αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ... "
Μπέρτολτ Μπρεχτ

Λόγω της αντιμεταναστευτικής πολιτικής της χώρας μας και της ΕΕ έχει δημιουργηθεί μια ανθρωπιστική κρίση στο θέμα της μετανάστευσης, η οποία πυροδοτεί εκρηκτικές καταστάσεις σε γειτονιές των μεγάλων αστικών κέντρων.

Η αριστερά βρίσκεται μακριά από αυτή τη φοβική λογική. Τα κοινωνικά προβλήματα δεν αντιμετωπίζονται με κορώνες και μετάθεση ευθυνών, ούτε μέσω του κοινωνικού αυτοματισμού, αλλά με συγκεκριμένα μέτρα που θα ανακουφίζουν άμεσα τους πολίτες, θα δρομολογούν την αρμονική συνύπαρξη ελλήνων και μεταναστών και θα προωθούν νέες πολιτικές σε ευρωπαϊκό επίπεδο.


1 σχόλιο:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΟ

    ΣΟΥ ΕΛΕΙΨΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕ;
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ" ΠΑΠΑΡΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ;
    ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Ο ΨΕΥΔΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΕΚΑΝΕ ΘΡΑΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΠΑΡΑΛΗΡΟΥΣΑΝ ΑΛΑΛΑΖΟΝΤΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ!
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΡΕ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΝΟΥΘΕΤΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ! Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΞΑΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ LIFE STYLE ΔΗΘΕΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑΣ .ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΛΙΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΕ.

    ΥΓ . ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΛΕΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ" ΣΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ .

    Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή